bart646 Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Heeft iemand ervaringen met de Fruteria perzik. Qua smaak en groei enz Ik heb er 1 van 2013 en een van dit jaar. De 1e was krulblad vrij en lijkt dat nu ook te zijn zie de foto Quote
powerlite Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Heel erg benieuwd naar de smaak.Vaak is de smaak van de resistente rassen niet goed Hopelijk brengt dit ras verandering... Quote
Fruithapje Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Fruitlent heeft ervaring met dit ras:http://fruitlent.nl/perzik.html Quote
Persica († december 2016) Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Met die krulresistentie valt het wel mee, maar wat Powerlite ook al schreef, vaak is de smaak is niet zo bijzonder, vooral als je al eens betere variëteiten hebt geproefd. Quote
bart646 Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Geplaatst: 7 april 2014 Persica er komen nu de eerste vruchten aan. Ik heb zelf ook de avalon pride en de benedicte. Waarvan ik zelf de benedicte het lekkerst vind. De fruteria heeft nu wat vruchtbeginsels in zitten. Ik hoop dat hij resistent blijft. De avalon pride heeft ook weinig last. De benedicte bespuit ik. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.