Connie Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Ik kreeg vandaag op de valreep nog een paar zaaibakken.Is daar nog een liefhebber voor?Het zijn er 3.Aantal vakjes per tray: 13x8 Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
geedee Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Ik wil ze wel Ruilen voor meer aardbeien of heb je nog andere wensen?? Quote
Connie Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Geplaatst: 15 april 2014 Helemaal goed geedee, jouw naam staat erop .Als je nog een lavendel over hebt mag je die voor mij meenemen, anders is het zo wel oke hoor. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Salamandertje Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Oe daar wil ik er wel graag een van. Ik heb nog als ruilgoed (allemaal plantjes): PepermuntTomaat romaTomaat balkonstar Paprika North Star Quote Bzzzz...
Salamandertje Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Gaat dat nog lukken Connie? Heel graag. Quote Bzzzz...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.