Bit Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Jij komt met een proppievolle auto aan Nynke !! Maar je hoeft helemaal niks mee te nemen hoor Ken. Waarom neem je niet je dikste wedstrijdprei mee eigenlijk. Wil er best 1. Bij mij leven er nog maar 2 En het beste gewenst Elrike. Quote
elrike Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik had trouwens wel aardperen gehad zie ik nu, maar volgende keer heb ik die ook wel weer.Jullie een fijne moestuindag. Quote De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
kenbeimer Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik ga niet met zaailingen slepen. Ik zoek wel wat zaadjes uit. - Blauwe prei / wortel- Baron von Solemacher aardbei Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
kenbeimer Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Redelijk springerig... Ik heb trouwens ook nog Tamarillo zaadjes. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Kim Geplaatst: 20 april 2014 Auteur Geplaatst: 20 april 2014 Wij zijn er normaal tss 12.30 en 13 u Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.