Geplaatst: 24 april 201411 j hallo luitjes, ik ben Myrdin.ik ben 44 en woon samen met mijn vriend,we hebben een klein huurhuisje maar met een joekel van een tuin =)de tuin is 130 vierkante meter, daarin 2 zithoeken, 2 vijvers > een voor de vissen en de ander voor de kikkers (zodat de vissen het dril & de dikkopjes niet opeten).onze tuin is nu 1,5 jaar oud,toen we in het huis kwamen groeide er helemaal niks, maar was bezaaid met allerlei troep en stenen, en ook wel de nodige onkruiden,kortom, rotzooi opgeruimd en toen heb ik het tuinplan gemaakt. vervolgens al het werk om de tuin 'klaar te maken, je kent het wel: stenen afvoeren, zithoeken markeren, vijvers graven, pad leggen, etc.aangezien wij een hele kleine portemonnee hebben zat het er niet in dat we ook maar iets uit konden geven aan de tuin, alleen de vijverfolie hebben we zelf gekocht.na alle zwerfstenen die er bij oplevering van het huis al lagen te hebben gesorteerd, en ook een hele hoop grind uitgezeefd en op een hoop gegooid hadden we net genoeg bouwstenen voor de zithoeken en het pad.toen was het tijd om een grote hobby van mij te gaan uitoefenen, nml jutten op internet > het afstruinen van bv Marktplaats op zoek naar mensen die planten gratis wegdoen omdat ze over zijn, ik kom ze gratis ophalen en geef de weldoener een doos merci chocolade zo heb ik nu, 1,5 jaar later, een prachtige tuin en twee prachtige natuurvijvers, weliswaar een jonge tuin, maar goed, de natuur doet haar best.=)foto 1e lente: ik heb op dit moment maar 1 foto's van de huidige tuin (1,5 jaar oud) met onze kampeertent erin ( als cadeau gekregen en toen aan het uittesten in tuin )foto tuin 2013 april: afijn, ik hoop dat ik niet te langdradig ben geweest, ik bedoel het goed, ik ben alleen enthousiast =) groeten, myrdin PS. ik vind het heerlijk op een tuinplan te maken, en doe het ook graag voor anderen en ook dan het liefst werken met spullen die al voorradig zijn of gratis te verkrijgen zijn. het is leuk om een plan te maken voor een ander dan mezelf en dan rekening te moeten houden met andermans eisen/wensen.kortom; als je mijn hulp nodig hebt , ik help je graag gratis met je tuinplan =)laat maar wat horen Edit : mailadres verwijderd door moderator
Geplaatst: 24 april 201411 j Welkom! Wat een geweldige tuin heb je daar zeg... Als je zou willen dan zou je die zomaar eens kunnen verbouwen tot een mooie moestuintje. Je hebt zelfs plek zat voor een kas als je die zou willen... Kudos!
Geplaatst: 24 april 201411 j Welkom Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl
Geplaatst: 24 april 201411 j Welkom en een mooie tuin . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.