juudje Geplaatst: 28 april 2014 Geplaatst: 28 april 2014 Hallo, kan iemand een paprika plant onderscheiden van een peper plant?Zoals ik het eerder al verteld heb, heb ik de zaailingen door elkaar gehaald met het verspenen en kan echter het verschil nog niet zien. Ik wil graag weten om hun laatste plek te geven of maakt het niet uit als door elkaar geplant worden. Quote
Yiasya Geplaatst: 28 april 2014 Geplaatst: 28 april 2014 bovenste foto is een paprika volgens mij.De onderste lijkt op mijn cayenne peper.Dat is gebaseerd op het vergelijken van je foto's met mijn eigen plantjes. komt redelijk overeen. al zijn mijn plantjes iets jonger zo te zien. Quote
Itoero Geplaatst: 28 april 2014 Geplaatst: 28 april 2014 Cayennes groeien bij mij iets sneller dan paprika's.En paprika's hebben een dikker stammetje en grotere bladeren.De eerste lijkt me ook een paprika. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.