jootje Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Beetje kinderachtig misschien, maar kan het niet laten om mijn eerste " oogst" te showen! Ze zijn nog wat klein, en ik heb ze geplukt daar waar de radijsjes krap tegen alkaar aanstonden. Ik had van dat zaaiband, zitten ze toch wel erg dicht tegen elkaar. Volgens jaar andere kopen. Krijg ik misschien ook grotere radijsjes! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Mooi toch, ik vindt de wortel/radijs/onderdegrond dingen altijd een verassing om te plukken. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Apart wat een verschil er zit in radijsplantjes. Hier heb ik een bak met ontzettend veel loof en geen knolletjes (mooi, want ik heb ze vooral voor het loof), en ook een bak (ander merk/soort zaad) waar amper blad aan komt en al heel snel een knol! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Mooie oogst! Apart wat een verschil er zit in radijsplantjes. Hier heb ik een bak met ontzettend veel loof en geen knolletjes (mooi, want ik heb ze vooral voor het loof), en ook een bak (ander merk/soort zaad) waar amper blad aan komt en al heel snel een knol! In de volle grond? T kan simpel voorkomen dat je bijv. buiten soorten zaait in een kasje/warmere plek, dan maken ze bijna geen knol. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juna Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Ik vind het juist leuk als mensen hun oogst foto`s laten zien! Het liefst zoveel mogelijk, daar kan ik veel van leren ^_^Ze zien er prachtig uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts