impy101 Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Ik merk dat veel mensen hun eigen blogs hebben op bijvoorbeeld blogspot of blogger. Indien er hier mensen zijn die hun eigen stukje webruimte willen dan kan ik wellicht wel helpen. Zojuist één van mijn grootste websites verkocht en heb vanaf morgen dus weer ruimte zat op mijn VPS. Indien er mensen opzoek zijn naar webruimte voor hun blogs of websites dan hoor ik het wel (domeinnaam moet je zelf regelen, maar die zijn niet zo duur (voor een euro per jaar heb je al een .nl domein)). Quote
Jane Doe Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Zou wel graag een blog willen, weet alleen niet hoe dat met een domein gaat? Quote
impy101 Geplaatst: 11 mei 2014 Auteur Geplaatst: 11 mei 2014 Oh dat is heel simpel. Je besteld ergens een domein (ik kan wel een plek aanraden) en ik laat hem koppelen aan je webhosting accountje. Hier kosten ze nu tijdelijk 1 euro per jaar: http://goo.gl/k0DJbY Als je hulp nodig hebt met bestellen dan hoor ik het wel. Quote
Jane Doe Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Bedankt, zal morgen kijken. Een eigen blog lijkt me welzo leuk, naast hier natuurlijk. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.