Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi,

Het is al laat in het seizoen om rabarber te planten las ik, maar wie weet heeft er toch iemand nog één of twee wortels over? In de buurt van a'dam. (of als het te verzenden is? )

edit: niet meer gezocht!

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ga eens naar Tuincentrum Osdorp. Daar hebben ze nog vele rabarber plantjes te koop (groot en klein). Ik heb er zelf ook nog wel één te ruil, maar als je er meer wilt dan zul je echt moeten kopen...

Geplaatst:

Heb ik voor je maar, zoek je rode of groene ? stuur maar een pb voor het hoe en waar.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Oh natuurlijk! Woon er vlakbij, kom er regelmatig, maar heb er nooit rabarber gezien, maar dat is natuurlijk omdat ik er nooit op zoek naar ben gegaan. Stom van me. Bedankt voor de tip!

Jij ook bedankt voor het aanbod Stan. Het tuincentrum is echter voor mij heel dichtbij dus ik ga daar eerst even kijken.

Vind het een fijn vriendelijk forum

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...