Balto Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Hoi, Het lijkt mij leuk om meerdere rassen te hebben van bepaalde groentes en fruit. Eventueel kunnen we ook ruilen (maar ik heb enkel nog 'simpele' zaden). De volgende zaden mogen aangeboden worden:- stamslaboon / sperzieboon (de 'normale', dus groen en geen naaldbonen/haricort verts) - tomaat- paprika- komkommer- bloemkool - meloen- watermeloen- radijs- wortel De zaden die ik heb:- Bloemkool All year round- Bloemkool herfstreuzen 2- Radijs Cherre belle- Lage slaboon Prelude- Lage slaboon Sonate (extra fijn dus ik gebruik deze niet eens)- Sperzieboon Harvester - Bewaarui Rijnsburger- Boerenkool Westlande herfst- Paprika Yolo wonder - Suikermais Golden Bantam- Zomerwortel Nantes- Winterwortel Flakkee- Komkommer Johanna- Snijselderie (gewone snijselder)- Tomaat Moneymaker- Watermeloen suger baby- Zelfgewonnen zaad uit snackpaprika (ras geen idee, het is een kleine plant)- Zelfgewonnen zaad uit cherrytomaat (ras geen idee, het is een kleine plant) - Lupine Pixie Delight Mix Uiteraard hoef ik geen rassen die ik zelf al heb Alleen verzenden (in mijn toestand kan ik niet ophalen of ontvangen)! Liefst van iemand die een ruim sortiment heeft, dat scheelt toch veel verzendkosten! Quote
JDtje Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 hoiik heb wel interesse in sperzieboon harvester,cherry tomaat, suiker mais golden ban tam, snak paprika ik heb te ruil:magiplantbieslookchinese bieslook4 kleuren snijbietamerikaanse wonder doperwtenpeulen noormanbruine bonen noord hollandsekiviets stambonenlavendel zadenmarjoleinchinese slangen komkommerpompoen oranje (uit de winkel)butternut pompoenschorseneerrode bieten lang werpigkomkommer kruidbonen kruidkousenbandgroene eike blad slabos ui rode uirainbow f1 wortelenmeloen sugar babespinazie winter reuzenpak choipaprika sweet bananawitte uidragonboerenkool palm koolcitroen grastijmkamille de echtesallieamsterdamse snij selderijrozemarijnstam sla bonen (weet de naam niet, komt wel veel aan) ik hoor het wel groet linda Quote
Balto Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Geplaatst: 9 juli 2014 Hoi, Ik heb je een berichtje gestuurd! Quote
Bearco86 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Hoi, Ik heb wel interesse in: - Bloemkool herfstreuzen 2- Winterwortel Flakkee- Komkommer Johanna- Tomaat Moneymaker Te ruil heb ik: - Parijse Worteltjes- Pluksla American- Tuinkers- Kerstomaat tiny tim- Cherry omaat Chicco Rosso- Peper Jalapeno- Bosuitjes White Lisbon- Rucola Eruca Sativa- Groene Snijbiet Lyon- Komkommer Chinese Slangen- Radijsjes Saxa 2 Ik hoor het wel Quote
Katja1604 Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Ik heb wel interesse in bloemkool.Als je nog hebt en wilt ruilen, heb ik sperziebonen, tomaten, wortel en binnenkort heel veel radijs. Quote
JDtje Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 Hoi, Ik heb je een berichtje gestuurd! heb bericht terug gestuurd groet linda Quote
geertlaurent Geplaatst: 12 juli 2014 Geplaatst: 12 juli 2014 Ik heb interesse in: - radijs chere belle- tomaat money maker- water meloen sugar baby- lage slaboon (de 2 soorten)- sperzieboon Ik kan ruilen voor:- tomaat (verschillende rassen)- paprika (geel, oranje snack, zoete rode punt, gewone rode)- bloemkool- meloen (cantaloupe en galia)- watermeloen (grote voor kasteelt)- wortels (alleen oranje) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.