Geplaatst: 8 september 201411 j Ik ben opzoek naar 5 rabarberstekken lieft de rode variateit.Aanbiedingen liefst van uit de omgeving van de Gooi en Vecht streek. stevia.
Geplaatst: 8 september 201411 j Heb ze vorig jaar via marktplaats gekocht en ze hebben het verstuurd.Heb dit jaar al veel van geoogst.Bedrijf. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 14 september 201411 j De stek kan klein genoeg zijn om te versturen. Ik wil wel kijken. De verzendkosten zijn alleen ietsje hoger.
Geplaatst: 27 september 201411 j Auteur Wie heeft er 3 rode rabarber stekken over liefst in de buurt van de Stichtse Vecht of omgeving Utrecht. stevia
Geplaatst: 29 september 201411 j Ik heb wel rabarber zaad alleen deze op gekweekt zijn mag je pas jaar erop oogsten groet linda
Geplaatst: 29 september 201411 j Wij gaan binnenkort onze grote rode rabarberplant verplaatsen dus dan is het vast wel mogelijk stekjes te maken.Alleen moet ik eerst uitzoeken hoe dat moet.Woon in zeist dus dat is niet ver van jou vandaan.mail maar even als je nog wat zoekt.Marja
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.