lli--n--da Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Ik heb afgelopen zaterdag pootaardappelen in de grond gezet, nu las ik ergens dat het goed is voor de knolvorming om patentkali toe te voegen. Heeft een van jullie hier ervaring mee of raden jullie me misschien een andere meststof aan? Groetjes Linda Quote
hansm Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Ik denk het wel, dat woord patentkali zocht ik vorige week (maar kon niet vinden) voor iemand die prob had met knolvorming van verschillende groente even kijken wie dat ook weer was Quote Players only love you when they're playing.
Borsalino Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Bij het planten geef ik patentkali.Alsook nog een beetje bij het aanaarden. Quote
lli--n--da Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 Hoeveel dagen na het poten aarden jullie aan? Quote
Borsalino Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 De vroege Rode Eersteling zijn aangeaard na 40 dagen.De late de Bintjes na 29 dagen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.