Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Simke mtfd vraag en aanbod 2015 update

Featured Replies

Geplaatst:

Leuk! En mooi! Heb je er etherische olie uit een flesje in gedaan?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ja, uit een flesje. Leuke manier om zo mijn restjes geur op te maken. De geuroliën ga ik gewoon één voor één eerst testen met een waxinelichtje, of ze wel geschikt zijn. Ik heb ondertussen begrepen dat ik mijn natuurlijke pigmenten ook kan gebruiken, maar bij voorkeur als kleurig deklaagje omdat ze eventueel het branden kunnen hinderen. Helaas zijn mijn vloeibare kleurstoffen op waterbasis, niet geschikt dus. Maar als je een vierkante kaars maakt, kan je weer wel grappige dingen ingieten voor aan de zijkant. Een vierkante kaars brandt toch niet via de randen. Ik heb nog zelfgedroogde citroenschijven bijvoorbeeld. Laurierblad, pigmentkorrels... verzin het maar.

Geplaatst:

Misschien maar even aan Jorg/Jorieke vragen voor ons een kaarsen met kruidengeurtopic te maken en dit te verplaatsen? Of begin jij er een..met beschrijving van je eerste probeersel?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Ook leuk is om bloemen die gedroogd zijn mee te gieten en schelpen. zo je bent weer van de straat. Ha ha ha.

Ps paps vind het geweldig. Wat je doet. En hij begon gister gelijk al de verhoudingen van div cosmetica op de noemen. Jaaaa zecht hij die weet ik echt wel uit mijn Hooft.

En bedankt baantje hem voor alle lekker Jam en zeep.

Geplaatst:

We gaan straks een apart topic maken voor kaarsen maken. Ik hoop dat jij ook wat tips en ervaringen daar kwijt wilt als dochter van een kaarsenmaker..

Ik heb jouw praktische tips in elk geval al allemaal gebruikt: over de lonten enzo. Zelf ook nog wat bijbedacht. Namelijk eerst een dun laagje gieten en dat hard laten worden, dan kan je het lont lekker strak trekken.

Geplaatst:
  • Auteur

ja ik ga het in de gaaten houden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.