Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Simke mtfd vraag en aanbod 2015 update


simke

Aanbevolen berichten

Ja, uit een flesje. Leuke manier om zo mijn restjes geur op te maken. De geuroliën ga ik gewoon één voor één eerst testen met een waxinelichtje, of ze wel geschikt zijn. Ik heb ondertussen begrepen dat ik mijn natuurlijke pigmenten ook kan gebruiken, maar bij voorkeur als kleurig deklaagje omdat ze eventueel het branden kunnen hinderen. Helaas zijn mijn vloeibare kleurstoffen op waterbasis, niet geschikt dus. Maar als je een vierkante kaars maakt, kan je weer wel grappige dingen ingieten voor aan de zijkant. Een vierkante kaars brandt toch niet via de randen. Ik heb nog zelfgedroogde citroenschijven bijvoorbeeld. Laurierblad, pigmentkorrels... verzin het maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook leuk is om bloemen die gedroogd zijn mee te gieten en schelpen. zo je bent weer van de straat. Ha ha ha.

 

Ps paps vind het geweldig. Wat je doet. En hij begon gister gelijk al de verhoudingen van div cosmetica op de noemen. Jaaaa zecht hij die weet ik echt wel uit mijn Hooft.

 

En bedankt baantje hem voor alle lekker Jam en zeep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan straks een apart topic maken voor kaarsen maken. Ik hoop dat jij ook wat tips en ervaringen daar kwijt wilt als dochter van een kaarsenmaker..

 

Ik heb jouw praktische tips in elk geval al allemaal gebruikt: over de lonten enzo. Zelf ook nog wat bijbedacht. Namelijk eerst een dun laagje gieten en dat hard laten worden, dan kan je het lont lekker strak trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...