Gast Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Hallo, Ik zou graag wat munt willen zaaien, daarom hier een vraagje of iemand van jullie zaadjes te veel heeft van een soort van Munt? Tussen Maart en Augustus. grtjs Quote
thijmen Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Je kan munt ook stekken, dan heb je snel planten. Quote
Gast Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Dag Thijmen,Inderdaad klopt, maar hoe kan ik aan stekken raken als er niemand me stekken kan geven in de buurt van me. Stekken opsturen lijkt me geen goed idee Quote
HuubvG Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Hoi, ik heb een zakje vol zaad van de pepermunt, daar kan ik je een gedeelte van toesturen.Ik hoor 't wel per PB. Quote
Ktrijn Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Je kan gewoon 1x een potje munt kopen in de supermarkt, als je die in een grote pot zet heb je snel veel munt! Quote
gerritr1955 Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Was het maar zo met alle munten Quote Hortus est amicus meus.
geertlaurent Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Dag Thijmen,Inderdaad klopt, maar hoe kan ik aan stekken raken als er niemand me stekken kan geven in de buurt van me. Stekken opsturen lijkt me geen goed idee Ik ben zo toch aan aardbei-, banaan-, chcolade- munt geraakt. Stekken opsturen gaat goed als de post niet over een weekend heen gaat. Nadien meteen de kopstek in erg natte stekgrond/potgrond stoppen. Nu zit dat er natuurlijk op dit moment van het seizoen niet in Quote
dennislp Geplaatst: 13 maart 2015 Geplaatst: 13 maart 2015 En wortelstekken zijn al helemaal gemakkelijk te verzenden Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.