Guest Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Hallo, Ik zou graag wat munt willen zaaien, daarom hier een vraagje of iemand van jullie zaadjes te veel heeft van een soort van Munt? Tussen Maart en Augustus. grtjs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thijmen Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Je kan munt ook stekken, dan heb je snel planten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Dag Thijmen,Inderdaad klopt, maar hoe kan ik aan stekken raken als er niemand me stekken kan geven in de buurt van me. Stekken opsturen lijkt me geen goed idee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Hoi, ik heb een zakje vol zaad van de pepermunt, daar kan ik je een gedeelte van toesturen.Ik hoor 't wel per PB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ktrijn Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Je kan gewoon 1x een potje munt kopen in de supermarkt, als je die in een grote pot zet heb je snel veel munt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerritr1955 Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Was het maar zo met alle munten Quote Hortus est amicus meus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Dag Thijmen,Inderdaad klopt, maar hoe kan ik aan stekken raken als er niemand me stekken kan geven in de buurt van me. Stekken opsturen lijkt me geen goed idee Ik ben zo toch aan aardbei-, banaan-, chcolade- munt geraakt. Stekken opsturen gaat goed als de post niet over een weekend heen gaat. Nadien meteen de kopstek in erg natte stekgrond/potgrond stoppen. Nu zit dat er natuurlijk op dit moment van het seizoen niet in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 En wortelstekken zijn al helemaal gemakkelijk te verzenden Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts