Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen


Fleur

Aanbevolen berichten

Goede avond allemaal.

 

Ik wil mezelf even voorstellen hier, ik ben fleur en ik wil een moestuintje gaan beginnen.

Eigenlijk ook een beetje omdat mijn dochter het leuk vind hoe alles groeit en is meteen een leuke activiteit voor haar.

 

Ik kan dus veel tips gebruiken van hoe om te gaan met klei grond en of het niet beter is om bv moestuinbakken/ zakken te gebruiken ipv de klei grond.

Ik hoop hier genoeg informatie en antwoorden te vinden.

 

Gr. Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond allemaal.

 

Ik wil mezelf even voorstellen hier, ik ben fleur en ik wil een moestuintje gaan beginnen.

Eigenlijk ook een beetje omdat mijn dochter het leuk vind hoe alles groeit en is meteen een leuke activiteit voor haar.

 

Ik kan dus veel tips gebruiken van hoe om te gaan met klei grond en of het niet beter is om bv moestuinbakken/ zakken te gebruiken ipv de klei grond.

Ik hoop hier genoeg informatie en antwoorden te vinden.

 

Gr. Fleur

Info ga je hier met grote hopen vinden Leuk dat je dat wat samen met je dochter gaat doen het moestuinen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sorry voor mijn late reactie mar bedankt voor alle leuke reacties om mij welkom te heten hier op het forum.

Ik was een beetje druk bezig geweest met info lezen en met de moestuin bak aan te leggen.

Beetje amateuristisch geworden maar oke, de eerste zaadjes zitten erin en de ijssla is al ontkiemd in de bak.

Verder heb ik prei en worteltjes gezaaid en staat er een rij spinazie in die ik binnen opgekweekt heb van de moestuinpotjes ( AH)

Hopen dat het goed gaat allemaal.

 

Gr. Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...