Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen

Fleur

Recommended Posts

Goede avond allemaal.

Ik wil mezelf even voorstellen hier, ik ben fleur en ik wil een moestuintje gaan beginnen.

Eigenlijk ook een beetje omdat mijn dochter het leuk vind hoe alles groeit en is meteen een leuke activiteit voor haar.

Ik kan dus veel tips gebruiken van hoe om te gaan met klei grond en of het niet beter is om bv moestuinbakken/ zakken te gebruiken ipv de klei grond.

Ik hoop hier genoeg informatie en antwoorden te vinden.

Gr. Fleur

Welkom

Ik ben zelf heel enthousiast over de "makkelijke moestuin" bakken. Makkelijk in onderhoud en toch heel gevarieerd kunnen zaaien.

Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!

Goede avond allemaal.

Ik wil mezelf even voorstellen hier, ik ben fleur en ik wil een moestuintje gaan beginnen.

Eigenlijk ook een beetje omdat mijn dochter het leuk vind hoe alles groeit en is meteen een leuke activiteit voor haar.

Ik kan dus veel tips gebruiken van hoe om te gaan met klei grond en of het niet beter is om bv moestuinbakken/ zakken te gebruiken ipv de klei grond.

Ik hoop hier genoeg informatie en antwoorden te vinden.

Gr. Fleur

Info ga je hier met grote hopen vinden Leuk dat je dat wat samen met je dochter gaat doen het moestuinen

• 2 weeks later...

Sorry voor mijn late reactie mar bedankt voor alle leuke reacties om mij welkom te heten hier op het forum.

Ik was een beetje druk bezig geweest met info lezen en met de moestuin bak aan te leggen.

Beetje amateuristisch geworden maar oke, de eerste zaadjes zitten erin en de ijssla is al ontkiemd in de bak.

Verder heb ik prei en worteltjes gezaaid en staat er een rij spinazie in die ik binnen opgekweekt heb van de moestuinpotjes ( AH)

Hopen dat het goed gaat allemaal.

Gr. Jolanda