jas Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Sinds een dag of twee zag ik dat het blad van mijn beginnende zonnebloemen wat is aangetast. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ik heb geen beestjes gezien.. Het zit op 2 van de 4 plantjes. Ik heb ze toch maar gewoon in de volle grond gezet net.Ik heb ook niet het idee dat ze te felle zon gehad hebben.. Quote
Jessiem Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Ik denk dat ze water nodig hebben.. De grond ziet er tamelijk droog uit.Mijn zonnebloemen (iets groter) staan altijd vochtig, binnen op de vensterbank wel. Toen ik ze even wat verwaarloosd had, begonnen de bladeren eruit te zien zoals jouw blad links onderaan. Na een plensbui waren ze weer hersteld. Water geven langs onderkant tot de aarde bovenaan ook vochtig is. Misschien nog een iets grotere (of diepere) pot? Weet niet welke zonnebloem je precies hebt, maar de wortels kunnen best wel lang worden.Die van mij moet ook dringend verpot worden en staat in een wegwerp koffiebeker, de wortels komen er al wat uitgekropen Quote
Erny Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Je hebt je topic dubbel geplaatst: post274015.html#p274015 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.