beebj Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Hallotjes! Een jongedame hier van 22 jaar. 2,5 jaar getrouwd, dochtertje van 8 maanden en run samen met m'n man een eigen bedrijf (hierdoor werkt m'n man fulltime van huis en ik werk vanuit huis). Daarnaast hebben we twee chihuahua hondjes. Ik heb het altijd al geweldig gevonden om groente en fruit te verbouwen. Heb nu lavendel thee, 2x cherry tomaatjes, 12x aardbeien en 4x sla. De sla staat in een soort van minikas op pootjes en de rest staat gewoon in potten buiten. Behalve de lavendel thee, die staat in de woonkamer. Nu hebben wij een oude serre van familie gekregen en deze zijn m'n vader en manlief aan het ombouwen tot kas voor mij. Als alles goed is, wordt hij 2.13m diep, 2.40m breed en 2.35m hoog. Maar in de kas heb ik ook geen volle grond hoor, dus alles blijft in potten. Wil nog wel meer gaan verbouwen, maar moet me nog even inlezen wat zeg maar. Ik hoop hier heel veel te leren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grassprietje Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Welkom en veel plezier hier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Welkom beebj! Succes dit jaar en met veel proberen zul je zien dat het meeste lukt! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Welkom! In potten kun je veel doen hoor, komt vast helemaal goed met de kas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Lokman Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nathanya Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Welkom en veel plezier!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts