Geplaatst: 2 juni 201510 j hallo ik bezit een kers kordia op een gisela 5 onderstamnu wil ik op dit boompje een ent plaatsen van mijn regina kersis er een ent welke ik nu of binnenkort kan uitvoeren beide bomen staan in de tuin vol in groei en ik heb geen ent materiaal liggen in de koeling het zal dus van deze bomen moeten komen gr john
Geplaatst: 2 juni 201510 j Juli is de tijd voor occuleren of oog-eten (= chip-budden) van zoete kersen. Gewoon enten kan eigenlijk alleen goed aan einde van de winter. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 3 juni 201510 j Auteur Ok maar kan ik nu van mijn groeiende regina een oog ent halenOf moet ik eerst in januari takken nemen en deze bewaren in de koelkast om volgend jaar te gaan enten? Mvg
Geplaatst: 3 juni 201510 j Uit het midden van een gezonde eenjarige tak zonder bloemen neem je het oogje dat je wilt gebruiken. Je neemt dat oogje dus direct als je de oculatie uitvoert van de boom die je wilt vermeerderen. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.