victorhurxkens Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Ik heb de laatste weken aardig wat nieuwe fruitstruiken enzovoorts gekocht of gekregen. Ik wil graag mijn fruittuin gaan uitbereiden, maar ik weet niet precies hoe ik deze het beste kan indelen, heeft iemand hier ervaring mee en mij misschien kan helpen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 foto van hoe je tuin eruit ziet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Foto ja. Of een plattegrond ? De vraag is wel erg vaag eigenlijk he ? Ik bedoel .... wat wil je weten ? Hoe is je situatie ? de zon ? licht ? grond ? Wil je klimmers / steuners ? alleen struiken ? boompjes ? Je moet echt meer info geven.Een rode bes kan als stuik makkelijk 1m2 beslaan. Maar je kan rode bes ook als snoer willen kweken. Zelfde met kruisbessen. Hou je van zwarte bes ( losse struiken ) wil je druiven ? Kiwi ? ..... zoveel vragen roept je vraag op ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victorhurxkens Posted June 19, 2015 Author Share Posted June 19, 2015 Ik ga morgen foto"s maken dan geef ik jullie meer info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts