koenpoging Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 is er echt nergens een webshop die bv een pakketje tomaten zaden aanbiedt van verschillende soorten ( een paar zaadjes dus van elk, bv mini tomaten etc...) of gelijk welke andere groenten zodat je kan experimenteren met smaken, of smaken vergelijken ? Groeten de koen ! Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Vreeken stuurt mij regelmatig een nieuwsbrief met daarin zulke aanbiedingen in de vorm van.paketten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenpoging Posted June 26, 2015 Author Share Posted June 26, 2015 Dank Vlaming Geert , k zal toch ne keer moeten mij verdiepen in jullie zadenenveloppe Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Dat is uiteraard ook een goede optie om veel soorten in kleine hoeveelheden te bekomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenepeen Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Ik bestel vaak zaadjes bij Zadenenzo.nl. Daar heb je geen pakketjes tomatenzaden maar wel kleine hoeveelheden. Bijv 10 zaden voor €0,50. Dan kun je leuk uitproberen, toch?Diana's mooie moestuin, kun je ook leuke dingen bestellen. Helaas niet meer voor dit jaar bruikbaar, maar leuke bezigheid voor in de wintermaanden. Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts