Geplaatst: 27 juni 201510 j Ik ben op zoek naar tips ivm met mijn vakantie naar Spanje en Frankrijk.Wij gaan met de auto (volgende week als joehoee) en verblijven anderhalve week in Spanje en een week in Frankrijk.Nu neem ik natuurlijk knoflook mee, maar ik vroeg me af of er mensen zij die zeggen van "Joh, dit is ook leuk!" of probeer dat eens.... Misschien zijn er ook wel mensen die dringend naar iets op zoek zijn vanuit die landen, wie weet loop ik er tegen aan (PB...) Nou ik ben benieuwd of ik leuke tips krijg Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Geplaatst: 27 juni 201510 j Ha ha wat leuk...... ik woon zelf in Frankrijk en koop meestal mijn zaden in Nederland, waarom? Mijn ervaring is dat soms de kwaliteit beter is en veel voordeliger. Knoflook, altijd goed. En als je lekkere puntpaprika's eet oid peuter de zaadjes er uit en neem ze mee terug in een koffiefilter. Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Geplaatst: 29 juni 201510 j Ik vind de vleestomaten altijd erg lekker in Spanje, weet niet of het aan de soort ligt of misschien aan de zon daar?Ook daar zou je zaadjes uit een tomaat kunnen halen, gewoon op een stuk keukenrol smeren.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.