Goldfish Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Geplaatst: 25 september 2015 Dag Goldfish, leuk dat je probeert te komen, ik hou mijn vingers gekruisd voor je! Heb je wat aan wintersla en raapsteel namenia (kan je nu in de bak zaaien en vanaf januari weer)? Mocht het lukken voor een blauwe bes mee te nemen, zou dat heel leuk zijn! Wintersla en raapstelen namenia in ruil voor een Am. blauwe bes is wat mij betreft een deal. Inpakken dus! Quote
prettig gestoord Geplaatst: 25 september 2015 Geplaatst: 25 september 2015 We doen ons best om je er veilig te krijgen Je kan hier nadien nog wel een polka aardbei, neen gelukkig geen muziek, wel lekkere vroege aardbeien, meenemen.Ik zet na het eten de zadenbakken voor je neer en kan je uitzoeken wat je wilt. Gripzakjes genoeg zocht jij nu nog een kruisbes? Er staan er veel op de nominatielijst van verplaatsen dus kan je helemaal bepakt en bezakt richting Gouda sturen zondag Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Goldfish Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Geplaatst: 25 september 2015 Kruisbes: wie weet, hangt van het ras af (ben kieskeurig) en of ie een beetje fatsoenlijk de trein in kan. Voor de rest... komen wij wel uit toch? De Vitakola is met stip zojuist voor je ingepakt. Quote
Goldfish Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Geplaatst: 25 september 2015 Dank voor de oregano! Wil je er nog iets voor terug? Vorige editie MTFD had ik van jouw prachtige vierkante potten.. En niks terug gegeven... Dus, hoef niet. Maar, als heb je die potten over - dan graag. Dat is aardig van je. Denk dat de potten (waar ik er nog een paar van heb) te onhandig zijn voor mij om mee te nemen gezien de andere dingen die ik al het OV in moet sjouwen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 september 2015 Geplaatst: 26 september 2015 Ik wens je veel plezier Vincent Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 26 september 2015 Auteur Geplaatst: 26 september 2015 Dank je wel! Ben inmiddels onderweg vanaf huis. PG pikt mij straks op bij een station. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.