do-do Geplaatst: 16 april 2016 Geplaatst: 16 april 2016 Hallo, ik zoek : zaden van aparte peper en paprika en evt tomaten soorten, heb je wat te koop graag een PB-tje met info en de prijs.Bedankt! Quote
Flup Geplaatst: 16 april 2016 Geplaatst: 16 april 2016 Die kun je ook kopen in de vele (web)winkels, bv Van der Wal, Tabernal, Vreeken en de Bolster. Heb je nog meer keus ook. Zelf heb ik wel bijzondere soorten, maar ik ruil liever. Heb je niks wat je kunt ruilen? PS. Het is wel laat om nu nog peper en paprika's te zaaien. Quote
do-do Geplaatst: 16 april 2016 Auteur Geplaatst: 16 april 2016 Dank voor je reactie, maar ik vind het leuker om van iemand te kopen ipv in een winkel, en helaas ik heb niet te ruil ik begin net weer opnieuw met mijn hobby, jammer dat je niets verkoopt ....... Quote
Flup Geplaatst: 16 april 2016 Geplaatst: 16 april 2016 Je maakt denk ik wel meer kans op welwillende medemoestuinierders als je je even voorstelt in de voorstelhoek. *hint* Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.