Antoine Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 Dag mijn beste, Ik heb meerdere mollen in mijn tuin vermoed ik. En heb geprobeerd door ze te verjagen, door de volgende middelen toe te passen: Potten plaatsen in de grond (geluid van de wind zou vervelend zijn)Ritten dicht trappenHoop vol laten lopen met water'Boe' roepen of schelden werken het minst goed Ik zie andere tuinders klemmen plaatsen en ze dus op die manier vangen/dodenIs dit de enigste manier of zijn er nog andere? En zo ja, hoe doe je dat het beste zodat ze snel dood zijn? Hoor het graag! Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 Koop zo'n verjaardagskaart met zo'n vreselijk muziekje, sloop het muziekje eruit en begraaf het in een plastic zakje in een mollengang. Het helpt redelijk goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts