Geplaatst: 27 september 20168 j Heb een flinke portie noten/zaden van boomhazelaar voor je (en ook voor mezelf natuurlijk ) geraapt. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 28 september 20168 j Auteur Heb een flinke portie noten/zaden van boomhazelaar voor je (en ook voor mezelf natuurlijk ) geraapt.
Geplaatst: 28 september 20168 j Wat zou je van mij willen hebben? Vandaag ga ik de laatste dingen pakken, omdat ik morgen weg ben en vrijdag moet rusten om zaterdag op tijd te kunnen vertrekken en het vol te kunnen houden. Dus als je iets wilt, laat het dan graag vandaag even weten.
Geplaatst: 28 september 20168 j Auteur @Kibas "Dank je" is genoeg, hoor. Er ziet niks voor mij, dus gewoon, plant in goede handen...
Geplaatst: 30 september 20168 j Ik heb nog even gekeken wat ik nog meer in de aanbieding heb. Mocht je belangstelling voor een van de spullen op het plaatje willen (behalve de happinez, die is al vergeven), dan reserveer ik het voor je en anders gaat het naar de weggeeftafel. Verder heb ik nog versteende schelpen van zo'n 115.000 jaar oud (je ziet er niet veel bijzonders aan, het lijken gewone schelpen, maar dan ondoorschijnend). De grootste kans is dat er nog steeds niets van je gading bij zit, dus hoor ik niets, dan ga ik er van uit dat je geen belangstelling hebt.
Geplaatst: 30 september 20168 j Auteur @Kibas Nee, bedankt!Echt ben in alleen in bomen/struiken geïnteresseerd, en rondom bomen/struiken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.