Flup Geplaatst: 30 augustus 2016 Geplaatst: 30 augustus 2016 Ik ben op zoek naar zaden van de volgende planten:- Tabak (geen siertabak)- Moederkruid- Kailan- Romanesco- Muismeloen- Oosterdelknoflook- Olifantenknoflook- Wilde Karde (dipsacus sylvestris)- Balsemwortel- Meloenpeer Qua ruilmateriaal heb ik veel, maar de bijzondere zaden noem ik hier. De zaden heb ik over het algemeen gekocht of gekregen via de zaadgoedvereniging, wat ik zelf heb gewonnen is met een * gemerkt. Op de tomaat na (2015), zijn alle zaden in dit jaar gewonnen.- Peper: California Reaper, Madame Jeannette- Tomaat: Helsing Junction Blue (niet veel zaden meer), Japanse Truffel, Hlozanek *, Pink Thai Egg, Yellow Pearshaped, Tumbling Tom Red- Watermeloen: Sugar Baby, red Star F1- Suikermeloen: Cantaloup Charentais- Pastinaak Tender & True *- Stevia- Chicorei / Roodlof- Oost-Indische kers: Peach Melba, Lachs, Cherry Rose, Black Velvet- Tomatillo "Mramorri" *, Purple- Pompoen: Arikara, Shishigatani, Blue Hubbard, Atlantic Giant- Ananaskers: Pubescens *- Hyssop * - Calendula officinalis: Nova- Valeriaan- Wortel: Purple Haze- Wortelpeterselie: Halflange- Zoethout- Patisson: Custard White F1- Bonenkruid - Boerenkool: Lerchenzungen- Rijspeul: Sugar Snap- Meiraap: White Ball F1- Rozemarijn - Rucola Frastagliata F1 Mocht je iets anders zoeken, wat hier niet bij staat, vragen staat vrij. De kans is aanwezig dat ik het heb en ook wil ruilen. Edit: Toevoegingen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.