Geplaatst: 15 september 20169 j Ik heb dit jaar voor het eerst aardappels en ook heb ik wel wat uien liggen inmiddels.Hoe slaan jullie deze groenten op. Ik zat te denken om netzakken of jute zakken te kopen, maar weet eigenlijk niet wie dat verkoopt.Dus ik hoor graag hoe jullie dat doen en, als jullie net- of jute-zakken gebruiken, waar je die vandaan haalt.
Geplaatst: 15 september 20169 j koel en donker is belangrijkwij doen ze in open sinaasappelkistjes, gratis bij allerleikun je redelijk goed stapelen, een laagje of 2-3 aardappels en dan weer een nieuw kissie
Geplaatst: 15 september 20169 j De uien hang ik aan de pijpen omhoog. Dwz ik vlecht een 9 tal uien in een string knop er een touwtje aan en hang die omhoog. Aardappelen bewaar ik in kartonnen groenten bakjes uit de suppermarkt met een jutten zak over. Die staan in mijn schuurtje . In theorie te warm maar je moet roeien met de riemen die hebt. Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is.
Geplaatst: 16 september 20169 j Auteur Ik wil ze eigenlijk in netzakken bewaren (of jute zakken), maar die zijn niet makkelijk te verkrijgen. Op internet wel wat gevonden maar dan is het meteen vanaf 500 of 1000 stuks
Geplaatst: 16 september 20169 j Als je jutezakken wil kan je ook van die zakken kopen waar Zwarte Piet mee rond loopt, die gaan gewoon per stuk.
Geplaatst: 16 september 20169 j Ik had daar dit jaar overigens ook wat aardappels niet in bewaard maar in geplant, in zo'n ouwe zak van Sinterklaas. Voordeel is dat het lucht doorlaat, nadeel is dat als het ook maar een beetje vochtig wordt, heel snel verteert.
Geplaatst: 17 september 20169 j geen 500 of 1000 maar kleinere aantallen en betaalbaar http://www.wildeboer-groep.nl/verpakkingsmaterialen/netzakken gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.