NoeNoePower Geplaatst: 1 oktober 2016 Geplaatst: 1 oktober 2016 Het walnotenseizoen is weer aan het beginnen. Alleen van een van onze walnotenboom is er een grote tak afgebroken. Dus ik denk ik haal ze er allemaal wel af. Sommige nog in schil maar wel al gebarsten..Dus alle walnoten uit de schilletje pulken en te lui zijn om handschoenen aan te doen . Tja geen goed idee dus. Oftewel zwarte handen van het sap van de schil.. Handen nog gewassen maar ja het was al te laat.. Al het sap was al ingetrokken Iemand nog tips om het weg te halen of moet ik gewoon afwachten en hopen dat het over een jaar weg is? Groetjes van een lui iemand die zo slim was om geen handschoenen aan te trekken.[/img] Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Moestuin-meisje Geplaatst: 25 november 2016 Geplaatst: 25 november 2016 Dat moet slijten, maar dat had je vast zelf ook wel ondervonden inmiddels. Zelfs bleekmiddel helpt niet.Ik had hetzelfde probleem na het rapen van walnoten. Mijn handen waren na een week weer redelijk schoon, maar de verkleuring op mijn nagels zie je nog steeds. Zit nu halverwege mijn nagel, t moet er blijkbaar gewoon uitgroeien. Quote
Demier Geplaatst: 25 november 2016 Geplaatst: 25 november 2016 Vroeger werd er met puimsteen gewreven, daar kon je 60% mee weg halen, de rest moest er vanaf slijten.Gr Mat Quote
Bioloogje Geplaatst: 25 november 2016 Geplaatst: 25 november 2016 Je zou het nog (meerdere keren) kunnen proberen met een pasta van baksoda en citroensap. Waterperoxide kan ook. Wel flink crème gebruiken daarna! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Dieselross Geplaatst: 18 juli 2024 Geplaatst: 18 juli 2024 Gewoon niet te lang wachten en een blaf van rabarber, fijnkneden en met het sap je handen wassen . Geeft ook goed resultaat na het tomaten plukken. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.