aseel Geplaatst: 2 oktober 2016 Geplaatst: 2 oktober 2016 Ben op zoek naar morado knoflook stuk of 5 bollen en sint jans ui. Hebt te ruil olifantenknoflook en oosterdel knoflook. Quote
gery Geplaatst: 2 oktober 2016 Geplaatst: 2 oktober 2016 Dag Aseel, Voor St Jans uien is het nu te laat. Die oogst je voor Sint Jan ( 24 juni ) en dan plaats je de nieuwe in augustus.Ik heb nog wel wat maar ze worden zacht en dan moet je ze niet meer poten.PM me volgend jaar in juni dan kan je er een paar krijgen. GroetGery Quote
Ton D Geplaatst: 2 oktober 2016 Geplaatst: 2 oktober 2016 Beste Aseel, Je hebt olifanten knoflook te ruil. Ik heb zo weinig om te ruilen, ben beginnend en nog niet veel ervaring, maar wil er wel voor betalen als je wat wilt verkopen. Tot nu toe geen kunnen bemachtigen. Ik zou dit graag voor komend jaar willen proberen. groeten Ton Quote
aseel Geplaatst: 3 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2016 Ton stuur maar en pb bericht..dan komen we eruit Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.