superiscch Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 Een warme hallo vanuit België Ik ben Nick en zoals ieder hier gebeten door de microbe. Zelf heb ik een klein moestuintje van 5m2 thuis (komt wel nog een stukje bij denk ik) en daarnaast een volkstuintje van kleine 20m2. 2de jaar dat ik in de moestuin bezig ben dus ik heb nog véél te leren. Quote
Jeroen76 Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 Van harte welkom! Altijd handig om, naast je volkstuin, thuis ook nog een stukje te hebben. Want je kunt je kriebels niet altijd in de praktijk uitvoeren en dan zijn er vast wel een paar minuten die je thuis in de grond kunt botvieren. Helaas hebben hier de kids de tuin bezet en opgeëist voor andere doeleinden. Vroegen onlangs of er op de volkstuin ook een zandbak en schommel kwam.... Het moet niet gekker worden. Heel veel plezier hier en op je tuinen! Gr. Jeroen Quote
superiscch Geplaatst: 16 maart 2017 Auteur Geplaatst: 16 maart 2017 Momenteel heb ik een klein volkstuintje maar sta op de lijst voor een grote. Ik hoop binnen paar jaar grootste deel van m'n groenten zelf te kunnen voorzien. Klein maar fijn ! Welkom Man van weinig woorden Aangezien m'n weinige ervaring heb ik nog niet veel te melden ik beantwoord graag alle vragen. Van harte welkom! Altijd handig om, naast je volkstuin, thuis ook nog een stukje te hebben. Want je kunt je kriebels niet altijd in de praktijk uitvoeren en dan zijn er vast wel een paar minuten die je thuis in de grond kunt botvieren. Helaas hebben hier de kids de tuin bezet en opgeëist voor andere doeleinden. Vroegen onlangs of er op de volkstuin ook een zandbak en schommel kwam.... Het moet niet gekker worden. Heel veel plezier hier en op je tuinen! Gr. JeroenHier staat er ook een schommel en komt er morgen een trampoline. Gelukkig heb ik m'n stukje al en ben ik bezig een 2de stuk in de palmen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
marijke Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Welkom!Ook op een relatief kleiner stukje tuin kun je heel wat lekkere groenten/kruiden/fruit verbouwen.Succes en ik wens je een goede oogst en veel plezier in je tuin. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.