heidike_90 Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Hallo , Ik ben Heidi en ben een paar jaar geleden al lid geweest van deze groep .Maar aangezien we verhuist zijn , even uit het oog verloren .Ik ben volop bezig met het aanleggen van een nieuwe moestuin en kan daar heel wat tips voor gebruiken .Ik ben zelf nog maar een leek wat tuinieren betreft .Alee een leek zo mag ik het niet noemen , ik tuinier ongeveer al 7tal jaren maar kom er toch nog achter dat het altijd nog beter kan .Vandaar het aanmelden op deze webpagina .Trouwens heb ik ook een zoontje die nu en dan mama ook wil helpen in de moestuin . Quote
petersmit Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Hallo Heidi, Welkom terug! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Jeroen76 Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Welkom Heidi en zoon! Geniet er van samen in de tuin! Gr. Jeroen Quote
Arlen Geplaatst: 30 april 2017 Geplaatst: 30 april 2017 Leuk hoor, met kinderen in de tuin samen wat planten en oogsten. Lekker buiten bezig doen wij ook! Groeten, Ar Quote
Bit Geplaatst: 1 mei 2017 Geplaatst: 1 mei 2017 Ja U kennen we nog wel hoor ! welkom wederom ..... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.