Shantje Geplaatst: 23 juni 2017 Geplaatst: 23 juni 2017 (aangepast) Hallo , dit is het eerste jaar dat ik een moestuin heb. En het lukt aardig ,maar de onderkant van mijn komkommer heeft gelen randen op zn blad.Ik geef voldoende water en geef ook extra voeding. En ik heb 1 komkommer eraan hangen die heeft een soort van scheur .Dus mijn vraag waar kan het aan liggen/ of wat is het ? 23 juni 2017 aangepast door Gast Quote
speets Geplaatst: 23 juni 2017 Geplaatst: 23 juni 2017 Een foto en meer info over omstandigheden en verzorging zou het beantwoorden van je vraag een stuk eenvoudiger maken Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Bit Geplaatst: 23 juni 2017 Geplaatst: 23 juni 2017 Dat blad ziet er uit als gewoon windschade. Maar inderdaad, wat Speets zegt. Verder weinig info. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 juni 2017 Geplaatst: 23 juni 2017 De komkommer kan je oogsten en eten, dan komen er meer Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.