Shantje Posted June 23, 2017 Posted June 23, 2017 (edited) Hallo , dit is het eerste jaar dat ik een moestuin heb. En het lukt aardig ,maar de onderkant van mijn komkommer heeft gelen randen op zn blad.Ik geef voldoende water en geef ook extra voeding. En ik heb 1 komkommer eraan hangen die heeft een soort van scheur .Dus mijn vraag waar kan het aan liggen/ of wat is het ? Edited June 23, 2017 by Guest Quote
speets Posted June 23, 2017 Posted June 23, 2017 Een foto en meer info over omstandigheden en verzorging zou het beantwoorden van je vraag een stuk eenvoudiger maken Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Bit Posted June 23, 2017 Posted June 23, 2017 Dat blad ziet er uit als gewoon windschade. Maar inderdaad, wat Speets zegt. Verder weinig info. Quote
Jorieke123 Posted June 23, 2017 Posted June 23, 2017 De komkommer kan je oogsten en eten, dan komen er meer Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Recommended Posts