Portugeesje Geplaatst: 8 juli 2017 Geplaatst: 8 juli 2017 Moet je paprika en pepers toppen waardoor zij zijscheuten krijgen? Quote
Frans Geplaatst: 8 juli 2017 Geplaatst: 8 juli 2017 Kort antwoord. Nee Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Aluapje Geplaatst: 9 juli 2017 Geplaatst: 9 juli 2017 Dat doen ze vanzelf. Zodra de bloei begint. Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak
Erny Geplaatst: 9 juli 2017 Geplaatst: 9 juli 2017 Op Aruba heb je natuurlijk een veel langer groeiseizoen. Daarom kunnen de planten na het toppen goed terug groeien.Maar toppen of niet blijft een persoonlijke keuze. Er zijn veel filmpjes op YouTube te vinden over verschillende mates van snoeigedrag. Ik zou zeggen, top een paar planten en een aantal niet en kijk wat de verschillen in opbrengst zijn en kijk naar aanleiding daarvan wat je zelf volgend jaar gaat doen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.