1994 Posted October 15, 2017 Share Posted October 15, 2017 Eind oktober kan ik in mijn volkstuin beginnen liggend op zandgrond nu wil ik daar groenten en fruit te gaan verbouwen Ik ben van plan te beginnen met boerenkool en wortels ik weet dat die geschikt zijn voor de winter. met wat kan ik nog meer beginnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Fruitstruiken en fruitbomen planten! Oktober-november is daar voor het beste moment! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Jorg heeft destijds hele lijsten gemaakt van wat je wanneer plant of zaait. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
svvoorden Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Veel succes!Eind oktober kun je niet zoveel meer zetten. Wortels en boerenkool hadden er al een tijdje in moeten staan en zijn op de meeste tuinen al groot maar kunnen de hele winter blijven staan.Eind oktober is het goede moment om knoflook te zetten en inderdaad fruitstruiken e.d. kunnen tussen november en maart de grond in. Groeten Sjaak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomP Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Tuinbonen (Aquadulce) lukt ook nogVerder: - egytische ui, plant enkele knolletjes en je hebt planten voor véle jaren. Het is een goed alternatief voor lenteuitjes want je kan alles van de plant eten (stengel, blad en uitjes)- look zoals boven al aangehaald- wintersla, spinazie, winter postelein, mizuna, raapstelen etc Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts