Charly Posted March 24, 2018 Share Posted March 24, 2018 Beste allemaal, Een paar weken terug heb ik iets te enthousiast tuinboonzaden aan mijn vader meegegeven. En nu kom ik er net wat te kort. Is er iemand die me er wat kan sturen? Soort maakt me niet zoveel uit. Wel fijn als ze nog kiemen Uiteraard hoeft dat niet voor niets! Ik kan ruilen met leuke zaden (zie mijn moestuinseizoen) en jou wat sturen, of gewoon wat geld overmaken. Dank bij voorbaat voor het meedenken! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted March 24, 2018 Share Posted March 24, 2018 Ik. Pb je adres maar. Even door! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted March 24, 2018 Author Share Posted March 24, 2018 Tnx Jootje!! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 24, 2018 Share Posted March 24, 2018 Ik zal er woe ook een paar voor je meenemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr bean Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 Heb je er nog nodig of ben je al voorzien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted March 27, 2018 Author Share Posted March 27, 2018 Hai Mr Bean,Dank voor de reactie maar ben idd voorzien. Door Jootje over de post. En - tenzij ze morgen aan huis gekluisterd is door zieke kids - ook wat van Mellie. Groetjes en dank voor t meedenken Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 28, 2018 Share Posted March 28, 2018 Zijn op de post! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts