wesleyb Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Hierbij bied ik komkommerplanten en struiktomatenplanten aan.Ook heb ik cherrytomatenplanten.Ik bied ze aan omdat ik er teveel gezaaid heb De planten zijn groot en stevig.Gr.
Frans Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Kan geen toeval zijn dat jij en je moestuin kompaan Guus in een plaatsje genaamd Handel wonen . -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
wesleyb Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Geplaatst: 14 juli 2011 Ne e klopt is geen toeval,dat is zo Maar iemand intresse je kunt ze zo komen halen of ruilen tegen zaadjes Gr.
Guus D Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Hahaha, nee geen toeval, wesley vertelde mij over het forum, en dat leek mee ook wel leuk, ik dus ook maar account op gemaakt Omdat het kan.
Frans Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Kan geen toeval zijn dat jij en je moestuin kompaan Guus in een plaatsje genaamd Handel wonen . Ik doelde eigenlijk op jullie activiteieten om via dit forum je zakgeld wat op te schroeven en dan nog in een plaatsje wonen dat Handel heet -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
wesleyb Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Geplaatst: 15 juli 2011 Dit is een leuke manier om aan geld te komen Gr.
rommert Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Ne e klopt is geen toeval,dat is zo Maar iemand intresse je kunt ze zo komen halen of ruilen tegen zaadjes Gr. jammer dat ik in friesland woon want ik heb wel komkommer planten nodig mn eigen hebben vorstschade.
Aanbevolen berichten