Bearded johnie Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 Ik heb vandaag tuinbonen (leidse hangers) geplant 3 rijen van 9 planten ,wat is de beste manier om ze te ondersteunen ? Quote
roeier Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 Als ze in genoeg licht staan is ondersteuning niet nodig, maar anders gewoon stokjes in de grond steken op de hoeken en touw er tussen spannen. Zelf denk ik ook dat de bonen diep in de grond stoppen helpt om stabiele planten te krijgen, een cm of 7 diep ga ik toch wel. Diep poten helpt in elk geval tegen vogels, iets minder tegen knaagdieren.De laatste paar jaar heb ik nooit meer tuinbonen of duivenbonen hoeven ondersteunen, daarbij Leidse Hangers, maar dan heb ik het over plekken die volop zon hadden. Quote
Bearded johnie Geplaatst: 22 april 2019 Auteur Geplaatst: 22 april 2019 Ok, toch maar touwtje spannen voor de zekerheid, redelijk simpele oplossing Quote
RobO Geplaatst: 23 april 2019 Geplaatst: 23 april 2019 wij doen chrysantengaas voor de windkracht 9 volgende maand Quote
Bearded johnie Geplaatst: 23 april 2019 Auteur Geplaatst: 23 april 2019 wij doen chrysantengaas voor de windkracht 9 volgende maandDat is van plastic toch? Quote
RobO Geplaatst: 24 april 2019 Geplaatst: 24 april 2019 ja, klopt, maar gaat 10 jaar mee en kan in de plasticbak Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.