Cybpy1 Geplaatst: 29 juni 2019 Geplaatst: 29 juni 2019 Wat is dit voor een dier? Ik heb een appel en pruimenboom waarvan hun bladeren gegeten worden net zoals rupsen dat doen. Ik probeer er achter te komen welk dier dat veroorzaakt. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 29 juni 2019 Geplaatst: 29 juni 2019 Dit is een lieveheersbeestje. Of beter: eentje in wording Die wil je zeker houden! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Cybpy1 Geplaatst: 30 juni 2019 Auteur Geplaatst: 30 juni 2019 Dank je wel voor het antwoord. Nu weet ik nog steeds niet wie die bladeren van mijn bomen opeet? Ik zie GEEN rupsen? Quote
Bit Geplaatst: 30 juni 2019 Geplaatst: 30 juni 2019 Tsja.... wij zien geen verdere info. Foto's bv ? Kan veel zijn hoor. Maar vaak is aan het schadebeeld wel te zien wat het is. Quote
Cybpy1 Geplaatst: 30 juni 2019 Auteur Geplaatst: 30 juni 2019 Ik zal daar foto's van naken zodra ik op mijn volkstuin ben. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.