koekwous Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Hallo luitjes, Ik heb moeite om info te vinden over de schimmel op mijn blauwe varen. De vragen die ik zoal heb zijn: 1. Geeft deze specifieke schimmel nadelen?2. Hoe moet ik er mee omgaan?3. Hoe maak ik de plant gezonder, liefst zonder schimmel zodat alle energie in groeien gaat zitten?4. Kan deze schimmel overspringen op vetplantjes die dichtbij staan? Thx! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oscardevos Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Ik zie geen foto's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koekwous Posted August 30, 2019 Author Share Posted August 30, 2019 Ik zie geen foto's Hoe weet je dan dat er 2 staan? Ik heb er hier gewoon 2 in beeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Probeer de foto's anders op de site te plaatsen. Ik zie ook geen foto's maar wel een verbodsbord dat je de plaatjes blijkbaar niet mag linken vanuit de google-user-content... Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oscardevos Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Zie ik 2 maal, dus waarschijnlijk heb je 2 foto's willen plaatsen met een verkeerd format. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts