Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In januari ben ik begonnen met voorzaaien in de vensterbank. Sinds vorige week kweek ik verder in mijn foliekasje van 1,35 m x 2,00 m. achter huis. Alles is bestraat en ruimte beperkt dus in volle grond is helaas geen optie. Ik heb succesvol zelf mijn courgette bestuifd met een make-up kwastje en ook gegeten al. Ik heb 2 klimkomkommers van 1,5 m zelf het rekje gemaakt van bamboestokken. Ik experimenteer met moeilijk te ontkiemen zaden in het tropisch aquarium. 1x succes na 2 dagen ontkiemd, de Spaanse peper Bhut Jolokia helaas allemaal mislukt op één na. Ik heb naast mijn tomatenplanten, broccoli, wortels, bietjes, paprika e.d. 4 nieuwe projecten. Watermeloen, vanmorgen paardemest uit een weiland geschept. Muismeloen komt maar niet op. Mini Kiwi Issai zit eerst in de koelkast om winter na te bootsen. En het Canarische klokje die drijft nu in het aquarium in een stuk nat keukenpapier in een plastic zakje. En heb ambitie thee te kweken maar kan weinig planten vinden of heel duur. Ben hier als totale onwetende nieuweling en wie weet doe ik wat ideeën op. 

20200415_104827.jpg

Geplaatst:

Welkom, veel plezier hier....
Ben heel benieuwd naar je watermeloen of die gaat lukken, wij hebben inmiddels ook 2 watermeloen plantjes bij onze verzameling.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...