Moonsparkle Geplaatst: 22 mei 2020 Geplaatst: 22 mei 2020 Ik heb een vraag, hier de buurt groeit luzerne, nu las ik dat je van de kiemzaden alfa alfa kunt ontkiemen, maar nu is de vraag waar komen of vind je de zaden? Ik heb al wat gegoogled maar ik kom er niet uit. Quote
Patrijs Geplaatst: 22 mei 2020 Geplaatst: 22 mei 2020 Die zitten in deze mooie zaaddozen: Door Philmarin - Eigen werk, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=18409967 2 Quote De moestuin van Patrijs
Moonsparkle Geplaatst: 22 mei 2020 Auteur Geplaatst: 22 mei 2020 Wat een goede foto, bedankt en komt zoiets dan na de bloei? Ik zie ze namelijk nog niet. Sorry ik had ook nog nooit gehoord van zaaddozen Quote
TomP Geplaatst: 22 mei 2020 Geplaatst: 22 mei 2020 Idd een mooie foto Luzerne bloeit vanaf juni tem september dus normaal dat je ze nu nog niet ziet. Eerst bloemen dan zaaddozen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 mei 2020 Geplaatst: 22 mei 2020 Ik had ze jaren bij onze oude schuur staan, heb meerdere keren uitgebloeide (en naar mijn idee rijpe) takken verzameld en gedroogd maar nog geen oogst gehad. Alsof er geen zaadjes in zaten? Nou ja, hopelijk heb jij meer geluk. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.