Lacher Geplaatst: 2 juni 2020 Geplaatst: 2 juni 2020 Dag Iedereen, Ik heb aardbeien Korona in een bak staan. Nu vraag ik me af of jullie roze korrels aanraden bij aardbeien? Volgens mij is er wat veel stikstof in aanwezig, maar op de afbeelding staan ook aardbeien. Zoniet ga ik me wel iets specifiek halen voor aardbeien. Nog een bijkomend vraagje, is roze korrel gezond voor planten zoals tomaat en dergelijke? Ik las een artikel online die fervent tegenstander is omdat dit bodemleven zou vernietigen. Toch zegt de teler waar ik mijn groenten koop om dit gewoon te gebruiken.. Groet Quote
rorror Geplaatst: 2 juni 2020 Geplaatst: 2 juni 2020 Hai, kan je een foto maken van de achterkant verpakking en plaatsen. Zodat we weten wat er precies in zit. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Lacher Geplaatst: 2 juni 2020 Auteur Geplaatst: 2 juni 2020 Het is deze in foto en volgende link. https://www.compo.be/nl/producten/meststoffen-plantenverzorging/universele-meststoffen/compo-vloeibare-meststof-roze-korrels Npk 756 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.