Posted June 2, 20205 yr Dag Iedereen, Ik heb aardbeien Korona in een bak staan. Nu vraag ik me af of jullie roze korrels aanraden bij aardbeien? Volgens mij is er wat veel stikstof in aanwezig, maar op de afbeelding staan ook aardbeien. Zoniet ga ik me wel iets specifiek halen voor aardbeien. Nog een bijkomend vraagje, is roze korrel gezond voor planten zoals tomaat en dergelijke? Ik las een artikel online die fervent tegenstander is omdat dit bodemleven zou vernietigen. Toch zegt de teler waar ik mijn groenten koop om dit gewoon te gebruiken.. Groet
June 2, 20205 yr Hai, kan je een foto maken van de achterkant verpakking en plaatsen. Zodat we weten wat er precies in zit. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
June 2, 20205 yr Author Het is deze in foto en volgende link. https://www.compo.be/nl/producten/meststoffen-plantenverzorging/universele-meststoffen/compo-vloeibare-meststof-roze-korrels Npk 756