Geplaatst: 10 juni 20205 j Hoi, Heb echt wel wat topics doorgekeken, maar kom er niet helemaal uit. Ik denk dat de gele bladeren/ vlekken van mijn courgette plant duiden op het mozaiek virus.... ? maar dan...wat doe ik er eventueel mee? de plant ziet er eigenlijk gewoon fris uit, alleen die bladeren die dan geel worden.... iemnd een idee wat te doen?
Geplaatst: 10 juni 20205 j Ik vermoed dat het gewoon wat sleets is door het koude en natte weer. Je nieuwe blad ziet er goed en mooi uit. Ik zou het even aankijken, nu het warmer wordt groeit zo'n plant er zo doorheen. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 10 juni 20205 j Van mijn 12 pompoenen heeft eentje dit ook. Ik gooi t op de soort van combi Gevoelige soort met een koude nacht. Anders zou ik het ook niet weten. Heb je meerdere planten en hebben die het ook? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 juni 20205 j Auteur Ik heb er twee pompoentjes naast staan, die hebben het niet. Deze planten staan overigens achter thuis. Op de grote moestuin hebben de planten het niet. hoop maar dat Patrijs gelijk heeft...😊
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.