Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft niets met de moestuin te maken, wel met het looien van de huiden van de bokjes die we laten slachten.

Ik heb daar Aluminiumsulfaat voor nodig. Ik heb het bij hekserij.nl gezien, maar haar verzendkosten zijn erg hoog (9 euro) en ik heb verder niets nodig bij die webshop (bij meer bestellen, worden de verzendkosten lager).

Dus heeeeeeeel misschien, heeft hier iemand daar wat van staan? Of weet waar ik het kan halen bestellen (en dan niet 25 kilo, maar slechts 1 kilo )

Geplaatst:

Ja dat weet ik dus niet. Ik heb nooit goed opgelet bij scheikunde/natuurkunde, en ben erg slecht in het lezen van dat soort teksten (als je bijv. aluin bij wikipedia intikt..)

Ik heb een engels 'recept' waar ik salpeter (net besteld) en aluminium potassium sulphate voor nodig heb.

Als ik de wikipedia pagina goed begrijp, heb je verschillende soorten aluin, waarvan de bekendste aluminiumkaliumsulfaat is. Met andere woorden: hoe weet je of je de juiste hebt? Bij hekserij.nl heet het echt Aluminiumsulfaat..

Geplaatst:
Ik heb nooit goed opgelet bij scheikunde/natuurkunde,

Ja ikke ook niet....op die link die ik boven gaf staat o.a.:

aluin (€6,50 per kilo bij de drogist), mierenzuur (€45,- per liter bij de apotheek, maar wel even uitleggen waar het voor bedoeld is).

De drogist of apotheker zelf(de persoon met het diploma) kan je vast goed uitleggen of het inderdaad hetzelfde is....die móet geslaagd zijn in zijn scheikunde

Geplaatst:

Mischien kun je een preperateur in de buurt even emailen wat het kost zo'n velletje goed drogen, is mischien wel goedkoper dan die spullen loskopen, of je geef je hun de kopjes als betaling om optezetten

(is wel beetje luguber allemaal maarja je hebt vreemde hobbys)

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

dat zou ik echt ff een apotheek of drogist in de buurt bellen...kijken of je het daar krijgt...

hansm of je geef je hun de kopjes als betaling om optezetten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...