gerbera Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 (edited) Hello!Ik heb hier een soyamelk maker te koop.Gekocht nieuw op Ebay een paar jaren terug en heel weinig gebruikt.De machine is compleet en hij doet het! Je kan ook havermout melk mee maken.Alleen...je moet een heel precies hoeveelheid soya bonen (of andere ingredienten) gebruiken anders overstroomt het van de beker.Precies werk dus..wel leuk in het begin maar uiteindelijk koop ik liever de soya melk van de supermarkt..Ik heb toen 70€ voor betaald, ik verkoop hem voor 35€.Mail me voor de foto's Bedankt!Grilaria Edited October 20, 2011 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
condit Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 we willen hem wel kopen , is hij nog vrij ?Graag even emailen met ons Groet [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berti Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 verdorie...krijg je ervan als je zo achter loopt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts