Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gezocht afgesneden onbewortelde kopstekken Salvia en dan geur/smaak honing-meloen, ananas en zwartebes.

Eventueel andere vruchtsmaken maar die ken ik zelf niet.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Moet je die niet van het voorjaar stekken? Mijn ananassalie ziet er niet meer uit, daar kan ik geen frisse stekken meer van nemen. Ik heb er voor mezelf wel 3 stekjes afgehaald, want vorig jaar is mijn plant de winter niet goed doorgekomen in huis.

De stek heeft de hele winter op water gestaan, en in het voorjaar heb ik van die stek weer een stek genomen die weer mooi is gaan groeien.

Geplaatst:

Gaaf Dennis,

@ Jorieke nee dat kan nog net dat stekken pas nog van Jorg de meloenpeer gestekt ging super goed/vlug, je moet wel een kasje hebben warmbeschut plekje maar gaat prima.

Volgende week krijg ik nog van een mevr. die zelf ze dan ook stekt 8 soortjes geurgeraniums en

dat is vergelijkbaar beetje kruidachtige planten die niet geheel winterhard zijn kunnen nu voor de echte winterstek maar moeten wel vorstvrij overwinteren.

Players only love you when they're playing.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...