simke Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Beste mensen ik heb dus op 31 dec 2011 bloemkool gezaait. en deze is goed op gekomen nu staan de zaailingen ongeveer ringvinger hoogte. ik heb ze nu op een koele plaats gezet. mijn vraag is waar neer kan ik ze nu verpoten het is mijn eerste keer dat ik bloemkool heb gezaait. moet ik wachten of beginnen met over zetten. ik hoor het graag. gr simone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menph Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Zodra de plant zijn eerste echte bladeren heeft kun je verpotten. echte bladeren; het bladpaar na de kiemblaadjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 De volgende keer zou ik ze eerder koeler zetten. Ik weet niet hoe je plantjes er nu uit zien, maar kool kan heel slungelig worden. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Ik heb ze eerder gezaaid en buiten uitgezet.Kwamen al kooltjes in, maar de kippen hebben ze ontdekt Nu alleen nog blad en aangevreten kooltjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts